۱۳۸۸ اسفند ۲۰, پنجشنبه

این ملت 1400 سال است که غیرت و شهامت خود را از دست داده یک ملتی که به باورش محکم چسبیده و شگفتر اینکه هرچه این باورش محکمتر توی سرش میزند و جوانانش را بجرم واهی و سخیف محارب دسته دسته پای چوبه دار و یا تیرباران و مشمئزکننده تر باسنگسار از دست میدهد اعتقادش به باورش مستحکمتر و امیدش به رذیلانی همچو آخوند و ملا و ایت الله؟؟؟ بیشتر میشود؟!
ملتی که برای چسی آمدن و پزدادن گلیم زیر پایش را میفروشد و متعلقینش را در تنگنای معیشتی قرار میدهد و آنوقت به مکه و کربلا میرود که حاجی یا کربلایی اطلاق شود و حقه بازیها و کلاهبرداریهایش را زیر پوشش چنین القاب مسخره پوشش و موجه جلوه دهد.؟!
این روئیا نویسی ها و آرزوهای اتوپی و اطلاق کردن عصیان نسل جوان و تحصیلکرده و فرهیخته بعنوان جنبش مردمی را - میتوان فقط پمادی آرمبخش و موقتی برای زخم عمیق و لاعلاج روحیمان دانست. رفتار و کردار و عملکرد یک ملت از باورش سرچشمه میگیرد و سرچشمه باوری ملتمان مملو از گنداب عفن آور و سم مهلک است. اینها حقیقتی راستین و تاریخیست که هر گونه ردی بر آن نشان از نادانی و نافرهیخته گیست و تاریخ را نمیتوان به میل اراده شخصی نفی کرد و یا تغییر داد.
شما باید حد اقل تصورش را بفرمایید که ملتی که در سرتاسر تاریخ 1400 ساله اخیرش بجز توسری و خفت وخواری از باورش تجربه دیگری نداشته سال 1357 بدنبال آخوندهای رذل و بی ریشه جمع میشد و فریاد میزد استقلال آزادی حکومت اسلامی و بتحریک این اراذل سخیف در راهپیماییها زن وبچه های خود را در صفهای اول تظاهرات میگنجانید که موقعی که مزدوران رذل شاه خائن خشونت کردند این بی پناهان مورد ضرب و شتم قرار گیرند و کشته شوند تا براحتی با نشاندادن مظلومیت ملت استفاده تبلیغاتی بکنند و بعد هم که موفق به اجرای این استراتژی شدند حکومت ظلم و وحشت وجنایت و تاریکی خود را که اسم اصیلش حکومت اسلام ناب محمدیست برقرار سازند که دیدید مانند همیشه در طول این 1400 سال مکر و حیله سخیف و کثیف آخوندی کارساز بود و ملت شریف مفتخر و مباهی به داشتن حکومت اسلام ناب محمدی شد.
بنا بر روند تاریخ و با تکیه بقوانین خدایی اسلام ناب محمدی هرگونه تحقیر و کشتار ملت طبق نص صریح روایات و قرآن و دیگر داده های اسلام ناب محمدی نه تنها جایز بلکه واجب است و پیشنماز نماز پر موهبت جماعت روز جمعه گله میکند که چرا فقط دونفر را اعدام کردید خیلی بیشتر از اینها باید باشند و تمام نمازگذاران در صحت گفته این پیشنماز؟؟؟ تکبیر؟؟؟ گفتند.
آخر ای مرد بزرگوار مگر نمیدانید که درخت اسلام فقط با خون آبیاری میشود اینرا که بارها جلاد خونخوار اسلامی خمینی رذل و پست بگوش مردم فریاد زد؟!
در پایان خدمت باسعادتتان عرض میکنم که برای این ملت همین پیشرفت اسلامی هم از سرش زیاد است و فقط باید سعی شود جوانان فرهیخته و پرآرزویمان را از این گلستان اسلام ناب محمدی برهانیم و بجهنم آزادی برسانیم. شاد باشید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر