۱۳۸۸ اسفند ۲۲, شنبه

خیلی عجیب است که اکثر مقاله نویسان و گروه ها و کمیته ها ووو... عصیان جوانان تحصیلکرده و فرهیخته علیه فشار طاقت فرسای رژیم خونخوار اسلام ناب محمدی را با لجاجتی غیر قابل تصور جنبش مردمی تداعی میکنند. اکثرا هم تعیین زمان میکنند که عاشورا یا بیست و دو بهمن یا چهرشنبه سوری و الخ... حساب رژیم سفاک تصویه میشود؟؟؟ آخر با تداعی و کوبیدن روی کوس و درنای غیر واقعیات که باتوجه به تجربه این سی و یکسال نه تنها مثمر ثمر نیست بلکه بر شدت سبعیت رژیم هم افزوده است - که دردی دوا نمیشود؟!
درد بزرگتر اینستکه تمام ایادی رذل و پست رژیم با رذالتی مافوق تصور میدانند که گروه و جمعیت سازماندهی شده ای وجود ندارد که موی دماغشان شود و با کوچکترین حرکنی در داخل با دستگیری افراد شناسایی شده و شکنجه های روحی و فیزیکی غیر قابل توصیف به اطلاعات لازم جهت در نطفه خفه کردن وحشتناک هر تشکلی دست میابند.
از دیگر سو ایادی اجنبی با تبلیغاتی مافوق رذیلانه در نگهداشتن این رژیم وطنفروش و پر استفاده با سود بردن از فرمول ساده ریاضی منفی در منفی میشود مثبت نهایت استفاده را میبرند.
از همه اینها گذشته خودفروشان و مزدوران تحصیلکرده ای که درخارج به شغل و ثروتی از سوی رژیم هولناک اسلام ناب محمدی رسیده اند با دو دوزه بازی ماهرانه هر گونه تلاش عده ای محدود میهندوست را با ذکاوتی رذیلانه خنثی میکنند.
نتیجه اینکه دلخوش کردن به این حرکات بدون پشتوانه و تداعی عصیان عده ای جوان فرهیخته و بتنگ آمده بعنوان جنبش مردمی ره بناکجاآباد میبرد.
توصیف راستین ملت از اینقرار است:
ایران فقط تهران نیست و این جوانان فرهیخته و عصیان زده تهران ملت نیستند چه خوب میدانید که ملت بیش از هفتاد میلیونند و این عزیزان فرهیخته در برابر مقایسه با انبوه ملت بسیار ناچیزند.
این ملت 1400 سال است که غیرت و شهامت خود را از دست داده یک ملتی که به باورش محکم چسبیده و شگفتر اینکه هرچه این باورش محکمتر توی سرش میزند و جوانانش را بجرم واهی و سخیف محارب دسته دسته پای چوبه دار و یا تیرباران و مشمئزکننده تر باسنگسار از دست میدهد اعتقادش به باورش مستحکمتر و امیدش به رذیلانی همچو آخوند و ملا و ایت الله؟؟؟ بیشتر میشود؟! جهت اثبات این امر کافیست در رورهای تعطیل و بویژه ایام بحساب عزاداری به قم یا مشهد یا سر قبر هزاران امامزاده موجود در ایران تشرسف ببرید که خود شاهد زنده این مدعاست.
ملتی که برای چسی آمدن و پزدادن گلیم زیر پایش را میفروشد و متعلقینش را در تنگنای معیشتی قرار میدهد و آنوقت به مکه و کربلا میرود که حاجی یا کربلایی اطلاق شود و حقه بازیها و کلاهبرداریهایش را زیر پوشش چنین القاب مسخره پوشش و موجه جلوه دهد.؟!
دلخوش کردن به کمکهای دولتی و سازمانهای رسمی دول اجنبی باصطلاح دمکراسی هرگز و هیچگاه ثمری نداده است و بدانید که آنها تمام هم و غم خود را برای استثمار اقتصادی بکار میبرند و برای پوشش رذالت های خود حنی از ساختن و بنمایش گذاشتن نیمتنه شهید سرزمینمان یا اعطای جایزه صلح نوبل و فحاشی های صدمن یکغاز از رسانه های خود به رژیم خون آشام میهنمان نهایت سود میبرند.
اینهایی را که عرض کردم ماحصل تجربه وقایع جنگ اول جهانی تا به اکنون است و هیچ دلیل منطقی وجود ندارد که هر جنبش میهندوستانه و مخالف منافع خود را تحمل کنند و برای مبارزه با آن از ضریب زمان هم واهمه ای ندارند و مثال دیکتاتوری روسیه که موجب کاهش منافعشان بود بعد از بیش از هفتاد سال ساقط کردند. امیدوارم برای کسب و پی برد به این تجربه از هرکوششی که موجب جانباختن جوانان فرهیخته و برومند کشورمان بدست این جلادان نادان و رذل جمهوری اسلام ناب محمدی میشود با درایتی زایدالوصف خویشتنداری کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر